5 Yaygın Tasarım Girişimi Hatası ve Bunlardan Kaçınma Yolları

Kendi tasarım şirketinizi kurmayı düşünüyorsanız, işte insanların başlangıç ​​aşamasında yaptıkları yaygın hataların bir listesi ve daha da önemlisi bu hatalardan nasıl kaçınılacağına dair bazı ipuçları. 

Bu, size zamandan ve paradan tasarruf sağlayacaktır.

1-Vizyonunuzu Tanımlayamamak

Kulllanıcı deneyimi (UX) tamamen kullanıcılarınızı tanımakla ilgilidir. Tüm insanlar için her şey olmayı umut edemezsiniz; bu nedenle neyi başarmayı amaçladığınızı ve hedef kitlenizin kim olacağını açıkça tanımlayarak başlamak her zaman en iyisidir. 

Uzmanlara iyi ödeme yapılır ve aralarında çok daha az rekabet olur. Bu nedenle en baştan bir uzman olun ve ne yaptığınızı ve bunu kimin için yaptığınızı belirleyin.

2-Kendi Tasarımınıza Yatırım Yapamamak

Evet, müşterilere ihtiyacınız var ama bu, kendi markanızı ve imajınızı ihmal edebileceğiniz anlamına gelmiyor. Bir iş kurmanın ilk aşamalarında kendi markanızdan yararlanan güçlü tasarım, daha sonra büyük bedeller öder. Farkedilmeyen diğer start-up’ların kitlesi tarafından tanınmanızı ve hatırlamanızı kolaylaştırır. Kendi imajınızı asla ihmal etmeyin.

3-Kullanıcı Araştırması Yapamamak

Evet hepimiz bununla ilgiliyiz kullanıcı deneyimi. Ama bu, kendi ürünleri söz konusu olduğunda araştırma yapan düzinelerce yetenekli ve UX ilkeleri konusunda bilgili tasarımcı olduğu anlamını taşımamaktadır. Öncelikle insanların yaptığınız şeyi satın alıp almayacağını ya da er ya da geç çıkmaza gireceğinizi anlamalısınız.

4-Müşteri Edinmenin Önemini Anlamamak

Elbette, büyük bir risk sermayesi şirketinin gelip üzerinize para yağdıracağını umuyorsunuz. Tek sorun, bu ne kadar erken olursa uzun vadede şirketinizin daha azı sizin olacaktır. Öte yandan müşteriler, şirketteki bir hisse için değil, ürünleriniz için size para verirler. Ne kadar çok müşteri çekebilirseniz, risk sermayesi dünyasının kurtlarını ne kadar uzun süre uzak tutabilirseniz, uzun vadede vizyonunuzu ve kurumsal kimliğinizi koruyabilirsiniz.

5-Fırlatmayı Doğru Zamanlamamak

Başlamak için iki kötü zaman vardır; çok erken ve çok geç. Piyasaya çıkan berbat ürünler çabucak reddedilir ve ne kadar vaatleri olursa olsun insanların size ikinci bir şans vermesini sağlamak imkansız olabilir. Mükemmelliği beklerseniz, paranız bittiği için muhtemelen vazgeçebilirsiniz. İhtiyacınız olan satışları alamazsanız (ve bu normalde beklediğinizden daha fazla zaman alır) bu sizi olumsuz yönde etkileyecektir. Bu nedenle, minimum uygulanabilir bir ürüne gidin ve bunda kaliteyi hedefleyin, daha sonra kazanmaya devam ederken hedeflerinizi genişletebilirsiniz.

Bize buradan ulaşabilirsiniz

Sizinle tanışmaktan mutluluk duyarız.